Kaj je povod za ustanovitev družinske pisarne (Family Office)?

Družinske pisarne so običajno ustanovljene z namenom ohranjanja in povečevanja družinskega premoženja za sedanje in prihodnje generacije.

V okviru tega cilja si vse več imetnikov nadpovrečne vrednosti premoženja prizadeva ustanoviti Family Office, da bi optimizirali upravljanje svojega premoženja, povečali svoj finančni nadzor, ohranili družinsko dediščino in dostopali do specializiranih storitev, prilagojenih njihovim potrebam.

V nadaljevanju navajam nekaj najpogostejših razlogov, ki spodbudijo podjetnika oz. njegovo družino k ustanovitvi družinske pisarne:

  • Likvidnostni dogodki

Večji likvidnostni dogodki, kot je prodaja družinskega podjetja, spodbudijo posameznika ali družino k ustanovitvi družinske pisarne, ki bo pomagala upravljati pridobljeno premoženje. Družinska pisarna zagotovi strukturiran pristop ohranjanja ali rasti družinskega premoženja po velikem dogodku, kot prodaja družinskega podjetja.

  • Ločitev od delujočega podjetja

Družinske pisarne pogosto nastanejo iz podjetnikove poslovne dejavnosti. Na začetku lahko finančne zadeve družine interno upravljajo zaposleni v podjetju oz. podjetniki sami. Toda ko premoženje družine narašča, se povečuje tudi zapletenost njenih finančnih, davčnih, premoženjskih in naložbenih zahtev ter želja po povečani zasebnosti. To lahko družino spodbudi, da vzpostavi neodvisno strukturo za upravljanje svojega premoženja in ostalih družinskih aktivnosti ter za te aktivnosti angažira strokovnjake na ustreznih področjih.

  • Prenos premoženja na naslednjo generacijo

Priprava na prenos premoženja na prihodnje generacije je še en pogost razlog za ustanovitev družinske pisarne. Ko družina z novimi generacijami raste in se s tem diverzificira, družinska pisarna pomaga uskladiti finančne in nefinančne interese številnih družinskih članov in zagotovi nemoten prenos premoženja med njimi.

  • Kompleksnost upravljanja premoženja

Ko premoženje in sredstva družine zraste do točke, kjer profesionalno upravljanje postane nuja, družinska pisarna poskrbi za specializirano strokovno znanje in centralizirano upravljanje družinskega premoženja. Družinska pisarna ponuja personalizirane storitve, ki se prilagajajo razvijajočim se potrebam družine in zagotavljajo učinkovito reševanje njihovih finančnih izzivov ter doseganje družinskih finančnih ciljev.

  • Želja po nadzoru in zaupnosti

Nekatere družine ustanovijo družinsko pisarno, da bi ohranile večji nadzor nad svojim premoženjem in zagotovile visoko raven zaupnosti med družinskimi člani in njihovimi skupnimi in osebnimi izzivi. Struktura enodružinskega urada zagotavlja največji nadzor nad premoženjem in hkrati zasebnost znotraj posamezne družine.

  • Načrtovanje nasledstva in upravljanje

Družinske pisarne imajo ključno vlogo pri načrtovanju nasledstva in upravljanju finančnih in nefinančnih izzivov posamezne družine. Družinam pomagajo pri obvladovanju zapletenosti prenosa premoženja, pripravi mlajših generacij na finančne odgovornosti in vzpostavitvi postopkov odločanja za preprečevanje konfliktov.

  • Izobraževanje in mentorstvo

Družinske pisarne pogosto delujejo kot izobraževalne institucije, ki pripravljajo družinske člane na odgovorno upravljanje njihovega premoženja. Izobraževanje vključuje formalne in neformalne iniciative za izobraževanje o financah, investicijah in družinskih vrednotah.

Povzetek

Če povzamemo, so glavni razlogi za ustanovitev družinske pisarne potreba po ohranitvi ali rasti družinskega premoženja, želja po personaliziranih storitvah, nadzoru premoženja ter cilj zagotoviti stabilno in trajno dediščino za prihodnje generacije. Razlogi za ustanovitev Family Offica se razlikujejo glede na edinstvene okoliščine in cilje posamezne družine.

V kolikor še niste prepričani ali vi in vaša družina potrebujete storitve družinske pisarne lahko brezplačno preiskusite naš pristop na naši spletni strani https://albacore.si/family-office/

Albacorjev pristop je usmerjen k stranki in vam služi kot predhodna ocena vaših osebnih in družinskih financ. Zagotavljamo vam popolno anonimnost, varnost in zaupnost informacij ter individualni pristop.

Če bi radi bili na tekočem o aktivnostih podjetja Albacore d.o.o., nas lahko obiščete in sledite naši LinkedIn strani tukaj.

Deli:

Druge objave

Pošljite nam sporočilo